Att vara här i Stockholm..

Jag säger bara detta.. Jag älskar Stockholm! Jag hade bara så jävla roligt ikväll.. jag var på DUKiS! Jag som trodde att där var precis som Hörnet (en tråkigast döv ungdom förening).. Faktiskt inte..! Riktigt vild, de jävla roliga folk.. jag vill vricka tillbaka tiden och ha kul igen! I slutet blev det lite missförstånd men annars, det var riktigt fett kväll! :D Såhär kul vill jag ha varje dag i mitt liv..! Ni många, som var i DUKiS.. jag saknar er!! :D men ajja nu ska jag gå och pussa Hanna.. god natt :) imorgon går jag, Hanna, Hannas mamma och Hannas farbror ombord på båten, det blir jävla roligt ;D vi hörs! Ursäkta för min.. dåliga svenska, skriver konstigt eller nått..

Postat av: anna :)

har dagens blogg i min blogg, va gärna med! :D

2010-12-17 / 23:26:03 / http://annaaglindeer.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?